Monday 4 June 2012

Tak pernah aku terfikir...

Oh yeah! Malaysia...wazzup!!! Salam kepada pembaca blogger. Macam mana dengan hari ini? Muram... suram... sepi... happy??? Apa pun perasaan yang korang alami hari ini... ingat! sentiasa positif dan bersemangat memulakan hari baru... Haaa... aku pulak rasa kekok bila menaip satu persatu perkataan dalam hati ini untuk dimuatkan dalam blog ini untuk berkongsi segala pendapat, idea dan macam-macam lagi yang ada dalam fikiran ni. So, kiranya aku baru brjinak-jinak dengan dunia baru ini yang tak pernah aku terfikir pun satu hari aku akan ada blog sendiri. Actually, ini semua adalah tuntutan dalam akademik..huhu. Tapi, aku rasa why not jadikan ia sebagai satu minat sebab kadang-kadang hati kita pun nak juga berkata-kata. Maknanya hati ni tak bisu bila jari-jemari aku menaip setiap apa yang diluahkan dalam bentuk perkataan. Anyways, mana yang terkurang... terlebih aku dahulukan dengan ucapan maaf aku kepada pembaca. Maklumlah budak baru. So, harap kepada pembaca tak kira apa golongan sekalipun just nak ucap "Selamat Membaca Blog Hati Tak Bisu" dengan penuh relaks dan santai. Dalam blog ini kenalilah aku dengan nama 'Ceroi'... Adios! =)

No comments:

Post a Comment